طنز،جوک،عـکس،معما...
پنج شنبه 27 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo
جمعه 26 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 ۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو "ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟"

حالا سوتی هایی که دادی رو بفرست حال کنیم !
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
راز چیست ؟
چیزیه که شما به همه میگید که به هیچ کسی نگن !
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نصیحت حیف نون:
تا زنده‌ای، زندگی کن
هر وقت مرگ اومد سراغت، اون وقت بمیر!
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 37 بازيکن به تيم ملي فوتبال دعوت شدند.

 کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران روز يکشنبه اسامي 37 بازيکن دعوت شده را اعلام کرد.

 به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، خسرو والي زاده توضيح داد که از ميان اين بازيکنان، چهارشنبه شب و پس از برگزاري ديدارهاي هفته بيست و ششم ليگ برتر، اسامي 27 بازيکن اعلام خواهد شد تا تيم ملي را در اردوي دوبي همراهي نمايند. ضمنا در بازگشت به تهران، از ميان 27 بازيکن مذکور، 23 نفر براي ديدار روز دهم اسفند با قطر برگزيده خواهند شد.

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 21 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo
یک شنبه 21 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo
پنج شنبه 20 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 

دانلود جدیدترین و آخرین ورژن نیمباز جاوا ، برای گوشی هایی که جاوا را ساپورت میکنند.

تغییرات : تایید ارسال پیام ، سرعت بهتر ، کاهش هزینه ها ، افزونه N-World و...
_______________________________________________________


ورژن : 1.9.3 --  حجم : 465KB -- فرمت : Jar

______________________________________

این نسخه از نیمباز قابل اجرا بر روی تمامی گوشی هایی که جاوا ساپورت میکنند ، است.

سامسونگ ، ال جی ، سونی اریکسون ونوکیا از جمله گوشی هایی هستند که نیمباز جاوا را ساپورت میکنند.

_______________________________________

اریکسون مانند : K800 , K750 , K310, C902,W800,W810,C905,C702,K550, و...

نوکیا مانند : 6300,6710,660,7610,6120,N70,8800,6500,5310,5300,5200 و...

ال جی مانند : KE990,JOY,KE770,CHOCOLATE,U8330, و..

سامسونگ مانند :  کربی ، کربی 2 ، WAVE 1 , WAVE2 , INNOV8 و...

برخی از مدل های گوشی های موتورولا و جی ال ایکس قابلیت اجرای این نرم افزار را دارا میباشند.
برای دانلود به ادامه مطلب بروید و ابتدا عضو شوید

 



ادامه مطلب ...

 

 

برنامه Nimbuzz یکی از قویترین برنامه های چت برای گوشی های موبایل می باشد . این برنامه قادر به ارتباط با اکثر شبکه های اجتماعی مثل : Facebook , yahoo messenger , google talk , myspace , twitter , etc می باشد و از شبکه های Wifi , gprs , 3G , 2G پشتیبانی می کند . شما می توانید ورژن جدید این برنامه قدرتمند را از سایت اسمارت دانلود دریافت نمایید . این برنامه قایل نصب بر روی گوشی های سیمبیان ورژن S^3 می باشد و بر روی گوشی های N8 , E7 , C6 تست شده است . برخی از ویژگی های این برنامه :



 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo
جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 

 

سه نفر برای خرید ساعتی به یک ساعت فروشی مراجعه میکنند.قیمت ساعت ۳۰ هزار تومان بوده و هر کدام نفری ۱۰ هزار تومن پرداخت میکنند. تا آن ساعت را خریداری کنند...

 بعد از رفتن آنها ، صاحب مغازه به شاگردش میگوید قیمت ساعت ۲۵ هزار تومان بوده.

این ۵ هزار تومان را بگیر و به آنها برگردان

شاگرد ۲ هزار تومان را برای خود بر میدارد

و ۳ هزار تومان باقیمانده را به آنها برمیگرداند. (نفری هزار تومان)

حال هر کدام از آنها نفری ۹ هزار تومان پرداخت کرده اند . که ۳*۹ برابر ۲۷ میشود

این مبلغ به علاوه آن ۲ هزار تومان که پیش شاگرد است میشود ۲۹ تومان

هزار تومان باقیمانده کجاست ؟

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo
جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo
سه شنبه 16 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 فرض کنید دارید توی خیابون رانندگی میکنید.یه دفعه چشمتون میفته به یه ماشین خوشگل پراید(البته همتون میدونید که پراید 2 زار نمی ارزه اما چون معمولاً بهترین وسیله انتقال هلو های سطح شهر می باشد بنا براین ما بش میگیم ماشین خوشگل) خوب حالا یه کم اون قوه تخیل رو بیشتر به کار بندازید و فکر کنید که توی اون ماشین دو تا هلوی رسیده وآبدار نشستند و دارن غش غش می گن و می خندن!اگه یه کم دیگه هم فکر کنید می فهمید که در اون لحظه شما آرزو مکنید که کاشکی یکی از این هلو ها بغل شما باشه.باز هم فرض میکنیم شما پشت فرمان یک پیکان سبز رنگ مدل 45 هستید به آینه اش هم یک عدد CD آویزوونه و پشت شیشه عقب هم نوشتند "لطفاً مرا بشویید" خوب عکس العمل شما چیه در اون حالت؟ مسلمه دیگه به طرز عجیبی به شانس خودتون لعنت می فرستید, اما خوب نگران نباشید من راهی بتون یاد میدم که حتی با یه پیکان قراضه هم بتونی مخ جیگرترین دخترای تهران و یا ایران رو بزنید.

 


ادامه مطلب ...
سه شنبه 16 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

همان طور که اطلاع دارید، شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت در نظر گرفته است. اما بسیاری از افراد از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند. در این ترفند قصد داریم کلیه این خدمات رایگان را معرفی کرده و کدهای فعال سازی هر یک را معرفی کنیم. این خدمات عبارتند از: انتقال مکالمه، انتظار مکالمه، شماره‌گیری سریع، مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر، سرویس بیدار باش، سرویس نمایشگر شماره CallerID و دایورت بعد از 5 زنگ.




ادامه مطلب ...
دو شنبه 15 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo


Ctrl+Alt+Deleteعملی که روزانه همگی ما بارها انجام میدهیم تا خود را از دست مشکلات پیش آمده برای ویندوز خلاص کنیم. اما آیا تمامی توانایی Task Manager این است؟ Task Manager ابزار بسیار سودمندی است که اطلاعاتی درباره برنامه ها و فرایندهای اجرا شده بر روی سیستم و میزان مصرف منابع توسط این برنامه ها و فرایندها ارائه میدهد. از این ابزار بسیاری از مواقع برای عیب یابی سیستم استفاده میشود و این امکان را میدهد تا برنامه های را متوقف و یا اجرا کنیم. در این ترفند قصد داریم به معرفی بخش های مختلف این ابزار بپردازیم.



ادامه مطلب ...
جمعه 12 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 

 غضنفر هنوز با خودش درگیره که چرا خواهرش ۲ تا برادر دارهخودش یکی !


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


پدر : پسرم چرا از من و مامانت فاصله گرفتی ؟ چرا با مادرت قهری ؟

پسر : اگه فاصله افتاده ! اگه من با ننم قهرم ، تو کاری با ننم کردی ، که فکرشم نمیکردم !
 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

غضنفر میره اونطرف خاکریز دستشویی بکنه

یهو میبینه دوتا فرشته دارن میبرنش بالا

میگه : چی شده خواهرا ؟

میگن : برادر ری*دی رو مین !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ادامه مطلب ...

 آلبرت اینشتین در کودکی دچار بیماری دیسلسیک بود. یعنی معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درست تشخیص نمی داد. معلم آلبرت اینشتین او را عقب مانده ذهنی، غیر اجتماعی و همیشه غرق در رویاهای احمقانه توصیف می کرد، ضمنا وی دوبار در امتحانات کنکور دانشگاه پلی تکنیک زوریخ مردود شد!

 

توماس ادیسون که معلمانش از آموزش او در مدرسه عاجز مانده بودند در تمام طول تحصیل کم ترین نمره ها را از درس فیزیک می گرفت ولی همین شخص بعدها موفق شد بیش از هزار وصد وپنجاه اختراع به جامعه بشریت عرضه کند که بیشتر آنها در زمینه علم فیزیک بوده است!

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

میگویند وقتی رضا شاه تصمیم گرفت بانک ملّی را تأسیس کند برای بازاری ها پیغام فرستاد که از بانک ملّی اوراق قرضه بخرند. هیچکدام از تجّار بازار حاضر به اینکار نشد. وقتی خبر به خانم فخرالدّوله، مالک بسیار ثروتمند، خواهر مظفّرالدین شاه و مادر مرحوم دکتر امینی رسید، به رضاشاه پیغام فرستاد که مگر من مرده ام که می خواهی از بازار پول قرض کنی ؟ من حاضرم در بانک ملّی سرمایه گذاری کنم...

و به این ترتیب بانک ملّی با پول خانم فخرالدّوله تأسیس شد.
یکی از قوانینی که در زمان رضا شاه تصویب شد قانون روزهای تعطیلی مغازه ها و ادارات بود. به این ترتیب هر کس به خواست خود و بدون دلیل موجّهی نمی توانست مغازه اش را ببندد.
روزی رضاشاه با اتوموبیلش از خیابانی می گذشت که متوجّه شد مغازه ای بسته است.
ناراحت شد و دستور داد که صاحب آن مغازه را پیدا کنند و نزد او بیاورند. کاشف به عمل آمد که صاحب مغازه یک عرق فروش ارمنی است. آن مرد را نزد رضاشاه آوردند.
شاه پرسید: پدر سوخته چرا مغازه ات را بسته ای؟ مرد ارمنی جواب داد قربانت گردم امروز روز قتل مسلم بن عقیل است و من فکر کردم صلاح نیست در این روز عرق بفروشم.
شاه دستور تحقیق داد و دیدند که حقّ با عرق فروش ارمنی است.
آنوقت رضاشاه عرق فروش را مرخص کرد و رو به همراهانش کرد و گفت: "در این مملکت یک مرد واقعی داریم آنهم خانم فخرالدّوله است و یک مسلمان واقعی داریم آنهم قاراپط ارمنی است"
دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک کنفرانس می رفتند. در ایستگاه قطار سه آمریکایی هر کدام یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که ایرانی ها سه نفرشان یک بلیط خریده اند. یکی از آمریکایی ها گفت: چطور است که شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.
همه سوار قطار شدند. آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک توالت و در را روی خودشان قفل کردند. بعد، مامور کنترل قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد. بعد، در توالت را زد و گفت: بلیط، لطفا! بعد، در توالت باز شد و از لای در یک بلیط آمد بیرون، مامور قطار آن بلیط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. آمریکایی ها که این را دیدند، به این نتیجه رسیدند که چقدر ابتکار هوشمندانه ای بوده است.

بعد از کنفرانس آمریکایی ها تصمیم گرفتند در بازگشت همان کار ایرانی ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول هم برای خودشان پس انداز کنند. وقتی به ایستگاه رسیدند، سه نفر آمریکایی یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که آن سه ایرانی هیچ بلیطی نخریدند. یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ یکی از ایرانی ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.
سه آمریکایی و سه ایرانی سوار قطار شدند، سه آمریکایی رفتند توی یک توالت و سه ایرانی هم رفتند توی توالت بغلی آمریکایی ها و قطار حرکت کرد. چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از ایرانی ها از توالت بیرون آمد و رفت جلوی توالت آمریکایی ها و گفت: بلیط، لطفا !!!
هوش ایرانی ها در تمام دنیا زبانزد خاص و عام است اما ایکاش کمی هم انصاف چاشنی این ذکاوت بود ...
 

 

دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 سرمایه داری در نزدیکی مسجد قلعه فتح الله کابل رستورانی ساخت که در آن موسیقی و رقص بود و برای مشتریان مشروب هم سرو می شد.

ملای مسجد هر روز در پایان موعظه دعا می کرد تا خدا صاحب رستوران را به قهر و غضب خود گرفتار کند و بلای آسمانی بر این رستوران نازل!
یک ماه از فعالیت رستوران نگذشته بود که رعد و برق و توفان شدید شد و رستوران به خاکستر تبدیل گردید.
ملا روز بعد با غرور و افتخار نخست حمد خدا را بجا آورد و بعد خراب شدن آن خانه فساد را به مردم تبریک گفت و اضافه کرد: اگر مومن از ته دل از خداوند چیزی بخواهد، از درگاه خدا ناامید نمی شود.
اما خوشحالی مومنان و ملای مسجد دیری نپایید
صاحب رستوران به محکمه شکایت برد و از ملای مسجد خسارت خواست !
ملا و مومنان چنین ادعایی را نپذیرفتند !
قاضی دو طرف را به محکمه خواست و بعد از این که سخنان دو جانب دعوا را شنید، گلویی صاف کرد و گفت : نمی دانم چه بگویم ؟! سخن هر دو را شنیدم :
یک سو ملا و مومنانی هستند که به تاثیر دعا و ثنا ایمان ندارند !
و سوی دیگر مرد شراب فروشی که به تاثیر دعا ایمان دارد …!

"پائولو کوئیلو"
درباره وبلاگ


سـلام دوستــای عزیـزم.خوبید؟؟! ****************************** از این که من و وبـلاگم را قابل دونستید و ســر زدیـــد خیــلی خیــلی ممنــــونــم ****************************** امیــد وارم از وبــلاگم خوشتــون بیــاد و براتـــون مفید واقع بشه ****************************** امیدوارم هر کجا که هستید خوش و خرم و ســر حــال باشد باشید و واسـه همتـون آرزوی موفقیت دارم ****************************** راستی واسه ی تبادل لینک آمادم در قسمت تبادل لینک وب خود را وارد کنید ****************************** Nimbuzz: !*dadmas*! , *chips* Yahoo: remo1373@yahoo.com راستی VPN هم داریم هرکی خواست پیام بده
پيوندها
نويسندگان
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز