طنز،جوک،عـکس،معما...

 آلبرت اینشتین در کودکی دچار بیماری دیسلسیک بود. یعنی معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درست تشخیص نمی داد. معلم آلبرت اینشتین او را عقب مانده ذهنی، غیر اجتماعی و همیشه غرق در رویاهای احمقانه توصیف می کرد، ضمنا وی دوبار در امتحانات کنکور دانشگاه پلی تکنیک زوریخ مردود شد!

 

توماس ادیسون که معلمانش از آموزش او در مدرسه عاجز مانده بودند در تمام طول تحصیل کم ترین نمره ها را از درس فیزیک می گرفت ولی همین شخص بعدها موفق شد بیش از هزار وصد وپنجاه اختراع به جامعه بشریت عرضه کند که بیشتر آنها در زمینه علم فیزیک بوده است!

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 15 / 10 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

یک شرکت «جزیره بهشت گرمسیری» را طراحی کرده که 90 متر طول دارد و با سرعت بالای 15 گره دریایی حرکت می‌کند.
داشتن قایق تفریحی شخصی یکی از بزرگترین تفریحات است. هدایت کردن محیط دل‌انگیز به میل و اراده خود، حس بسیار خوشایندی به انسان می‌دهد. 
بر اساس گزارش گیزمگ، طراحی قایق تفریحی جزیره‌ای، خلق منظره‌ای دلچسب است. یک شرکت «جزیره بهشت گرمسیری» (Tropical Island Paradise) را طراحی کرده که 90 متر طول دارد و با سرعت بالای 15 گره دریایی حرکت می‌کند. 
عرشه اصلی این قایق یک ساحل خلیجی با کلبه‌‌های کوچک است که یک استخر شنا با نمای اقیانوس را احاطه کرده است. این عرشه دارای یک آبشار است که از یک آتشفشان جاری می‌شود. 
در این جزیره قایقی یک چشمه آب معدنی وجود دارد و همچنین چهار سوئیت هر کدام با بالکن شخصی هم مشاهده می‌شوند. 
در زیر استخر شنا یک مرکز تفریحی شامل کایاک، اسکیس جت وجود دارد.

 

سه شنبه 15 / 10 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

           فرمولی کوتاه از عجایب ریاضی


 

13837 x سن شما 73
x
 

 

امتحان کنید، نتیجه جالب است

صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ


سـلام دوستــای عزیـزم.خوبید؟؟! ****************************** از این که من و وبـلاگم را قابل دونستید و ســر زدیـــد خیــلی خیــلی ممنــــونــم ****************************** امیــد وارم از وبــلاگم خوشتــون بیــاد و براتـــون مفید واقع بشه ****************************** امیدوارم هر کجا که هستید خوش و خرم و ســر حــال باشد باشید و واسـه همتـون آرزوی موفقیت دارم ****************************** راستی واسه ی تبادل لینک آمادم در قسمت تبادل لینک وب خود را وارد کنید ****************************** Nimbuzz: !*dadmas*! , *chips* Yahoo: remo1373@yahoo.com راستی VPN هم داریم هرکی خواست پیام بده
پيوندها
نويسندگان
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 76660
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز