طنز،جوک،عـکس،معما...
چهار شنبه 7 / 1 / 1391برچسب:,
نويسنده : jojo

 دروازه‌بان پيشين تيم ملي فوتبال ايران و باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس که يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان تيم ملي در راه صعود به جام جهاني 1998 بود، به دليل شکايت يک پزشک ممنوع الخروج شد.

 

شنبه 1 / 1 / 1391برچسب:,
نويسنده : jojo

 حراج پيراهن ايمون زائد که در دربي قبل 3 گل به استقلال زده بود به نمايش گذاشته شد که مشخص شد اين لباس که به مبلغ 14 ميليون تومان به يکي از هواداران فروخته شده است اصل نبوده است و پيراهن اصلي تحويل خريدار نشده است که وي نيز از اين موضوع ناراحت و خواستار پيگيري آن بود.

شنبه 16 / 12 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 تيم فوتبال استقلال در نخستين ديدار خود در مرحله‌ي گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان قطر به يک پيروزي ارزشمند دست يافت.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 12 / 12 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 

سه شنبه 23 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

 37 بازيکن به تيم ملي فوتبال دعوت شدند.

 کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران روز يکشنبه اسامي 37 بازيکن دعوت شده را اعلام کرد.

 به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، خسرو والي زاده توضيح داد که از ميان اين بازيکنان، چهارشنبه شب و پس از برگزاري ديدارهاي هفته بيست و ششم ليگ برتر، اسامي 27 بازيکن اعلام خواهد شد تا تيم ملي را در اردوي دوبي همراهي نمايند. ضمنا در بازگشت به تهران، از ميان 27 بازيکن مذکور، 23 نفر براي ديدار روز دهم اسفند با قطر برگزيده خواهند شد.

 

 



ادامه مطلب ...
جمعه 19 / 11 / 1390برچسب:,
نويسنده : jojo

   
تيم  نفت آبادان پرسپوليس را با نتيجه‌اي پرگل شکست داد.

 دیدار تیم های نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان در حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر آغاز شد و نفت با نتیجه 4 بر 2 پرسپولیس را شکست داد.
 در حالی که پرسپولیس با دنیزلی به دنبال اولین پیروزی خارج از خانه بود این تیم نفت و شاگردان کاستا بودند که با بازی خوب خود از اشتباهات بازیکنان پرسپولیس به خصوص میثاق معمارزاده استفاده کردند.
برای تیم نفت ابتدا در دقیقه6 فونیکه‌سی گل زد اما در دقیقه 23 علی کریمی این گل را جبران کرد اما فونیکه‌سی که یکی از روزهای خوب خود را سپری می کرد، در دقایق ۲8 و ۳3 دو گل دیگر وارد دروازه سرخپوشان کرد تا پرسپولیس نیمه اول با شکستی سنگین به رختکن برود.
نیمه دوم هم این نفت آبادان بود که به دروازه پرسپولیس حمله کرد و توانست در دقیقه ۴۷ توسط لئون پاچاچیان به گل چهارم برسد.
در دقیقه ۸۵ محمد نوری توانست دومین گل را برای پرسپولیس بزند اما این تیم نتوانست از شکست فرار کند و پرسپولیس با دنیزلی شکست سنگینی را تجربه کرد. نفت بعد از سال ها توانست پرسپولیس را در آبادان شکست دهد تا جشن و هلهله در این شهر برپا شود و پرسپولیس هم هفتمین شکست خود را تجربه کرد.
نفت آبادان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و پرسپولیس ۲۹ امتیازی باقی ماند.
قضاوت این مسابقه بر عهده سعید مظفری زاده بود. وی از نفت به عباس محمدی، هدایت شهریاری، هادی رمضانی و از پرسپولیس به علی عسگر، شیری و ابراهیم شکوری کارت زرد نشان داد.
بازیکنان نفت آبادان:
عباس محمدی، هدایت شهریاری، مصطفی صبری، الکسانیان، عباس مرداسی، هادی رمضانی(۵۲-امید شریفی نسب)، لئون پاچاچیان(۷۰ عماد زعتره)، علی ممبینی، سجاد مشکل پور، رسول نویدکیا(۷۷- کوهنورد)، فونیکه‌سی
سرمربی: کاستا
بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد( ۳۲- مهدی مهدوی‌کیا)، محمد نوری، حسین بادامکی(۶۰- هادی نوروزی)، مازیار زارع، علی کریمی، غلامرضا رضایی، حمید علی عسگر(۴۶- جواد کاظمیان)
سرمربی: دنیزلی
 
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ


سـلام دوستــای عزیـزم.خوبید؟؟! ****************************** از این که من و وبـلاگم را قابل دونستید و ســر زدیـــد خیــلی خیــلی ممنــــونــم ****************************** امیــد وارم از وبــلاگم خوشتــون بیــاد و براتـــون مفید واقع بشه ****************************** امیدوارم هر کجا که هستید خوش و خرم و ســر حــال باشد باشید و واسـه همتـون آرزوی موفقیت دارم ****************************** راستی واسه ی تبادل لینک آمادم در قسمت تبادل لینک وب خود را وارد کنید ****************************** Nimbuzz: !*dadmas*! , *chips* Yahoo: remo1373@yahoo.com راستی VPN هم داریم هرکی خواست پیام بده
پيوندها
نويسندگان
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 76669
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز